نمیدانم اما !

delbar21

عاشق تنها

نمیدانم  ابراز عاشقی غیر از آنکه به کسی که دوستش داری وفادار باشی و صادق، چگونه است اما میدانم که من عاشق ترینم.
نمی دانم چگونه باید با آنکه دوستش داری بمانی، بمانی و مجنون هم بمانی، مجنون تر از یک عاشق دیوانه ، اما میدانم که من مجنون ترینم.
نمی دانم اشک ریختن از غم دلتنگی و غصه دوری چگونه است و چگونه باید برای آنکه دوستش داری دلتنگ شوی اما میدانم که من دلتنگ ترینم.
نمیدانم قلبی که عاشق است چگونه باید اثبات کند که عاشق است، و یا دلی که در گرو دلی دیگر است چگونه باید از آن مهمان نوازی کند اما میدانم که من خوشبخت ترینم.
نمی دانم که آیا می دانی بعد از تو من شکسته ترینم!
آری بدان که بعد از تو من بدبخت ترینم.
نمی دانم چگونه باید با تو باشم و راز دلت را بیابم، و چگونه باید لحظه های عاشقی را سپری کنم اما بدان که من داناترینم.
نمی دانم که آیا میدانی بعد از سفر کردنت، همه لحظه های زندگی ام سرد و بی حوصله می شود ؟ آری بدان که من در آن زمان تنهاترینم.



نظرات شما عزیزان:

alone girle
ساعت14:10---25 تير 1390
سلام خیلی وقته ازت خبری نداشتم واقعا نوشته هات عالیه خیلی دوسشون دارم

Shima
ساعت19:31---20 تير 1390
ziba bud

asemoni
ساعت16:51---20 تير 1390
ما همه می آییم و میرویم نگاه میکنیم لبخند میزنیم اخم میکنیم فریاد میکشیم وگاهی دنیارا مهمان سکوتمان میکنیم یه لحظه.....آسمونو ببین خیلی قشنگه نه؟
خوبه اگه بخوای آسمون باشی
اما بهترینه اگه خودت باشی اونقد خودت باش تا آسمون بخواد شبیهت باشه.
سلاااااااااااااااااااااام من آسمونی هستم وبلاگ باحالی داری خوش حال میشم به منم سربزنی.
من لینکت میکنم بیا خوشت اومد منو با نام آسمونی لینکم کن
روزهایت پرتغالی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,ساعت2:0توسط سامان | |